Case study: ühe ribakardinate tellimuse lugu
- Meist
- Blogi
- Kardinad ja rulood
- Case study: ühe ribakardinate tellimuse lugu
Eelmisel aastal võttis meiega ühendust Heidy, kes soovis meilt oma uuenduskuuri läbinud korteri jaoks ribakardinaid. Töö valmimisest on nüüdseks küll mõnda aega möödas, aga protsessist on meil siiani positiivseid muljeid.
Olenemata tellimuse sisust ja ajalisest määratlusest on meie eesmärk alati kuulata kliendi isiklikke soove ja pakkuda midagi väärilist. Sisustus on isiklik teema, isegi kui jutt käib aknakatetest, sest iga detail loob ju ometi isikupärase koosluse, nii kodus kui kontoris.
Kuidas siis ribakardinad tuppa said?
Igas valdkonnas võib kliendil enne ostu olla eelarvamused ja küsimused. Mis pärast päringut juhtub? Kas ikka mu idee sobib? Kas kvaliteedis saab ikka kindel olla? Kuidas paigaldamine toimub?
Üks hea võimalus kindluseni jõuda on uurida, milline oli tellimisprotsess teistel klientidel. Esitasime mõned küsimused, mis ehk võivad sindki huvitada.
Heidy kogemus oli järgnev:
Mida te täpselt Avaekspertidest tellisite?
Tellisin ribakardinad kogu korteri akendele, ehk siis 4 akna jaoks.
Mis viis tellimuseni? Näiteks kas oli plaanis kolimine või renoveerimistöö?
Renoveerisin tervet korterit, sealhulgas väljavahetades kõik aknakatted.
Kuidas leidsite antud tellimuse jaoks Avaeksperdid?
Olin ka enne tellinud ja teenusega väga rahule jäänud.
Mida hõlmas kogu tellimisprotsess kuni kättesaamiseni?
Kõik oli lihtne, võtsin mõõdud vanade ribakardinate järgi, käisin salongis ja valisin välja värvi (metallist) ja mulle saadeti meilile hinnapakkumine. Tellimisaeg oli mulle sobiv!
Kas jäite suhtlusega rahule?
Jäin suhtlemisega rahule, oli professionaalne!
Kui palju tuldi teie mõtetele vastu? Või kui väga konkreetne idee polnud mõttes, kas pakuti küllaldaselt võimalusi?
Kuna mul oli väga konkreetne soov, siis abi vajasin ainult värvi valikul. See soovitus oli asjalik ja praktiline.
Kas soovitaksite Avaeksperte ka teistele?
Kindlasti soovitaksin ja olen ka soovitanud.
Kas on veel midagi teie jaoks olulist lisada?
Tahan veel lisada, et paigaldaja oli väga täpne, korralik ja professionaalne, tegi oma töö ära kiiresti ja liigset juttu tegemata! Kuna üks asi tuli teha veel lisatööna, tuli teine kord ja tegi korralikult ära, ilma igasuguste vastuväideteta, täpselt kokkulepitud ajal! See pole tänapäeval enam väga tavaline.
Tagasiside loeb
Meil on väga hea meel, et saime antud protsessi käigus oma tööpõhimõtteid edukalt rakendada. Ja mis veel tähtsam, eesmärk sai täidetud – leidsime kliendile sobivaima lahenduse. Sarnast kogemust ja tulemust soovime pakkuda kõigile oma klientidele.
Meie jaoks on väga tähtis olla kliendile asjalik koostööpartner ja sellest tulenevalt on igasugune tagasiside teretulnud. Sisustuse soetamine ei saa olla lihtsalt tehing – klient otsib enda ideedele realiseerimist ja salongi roll on seda võimalikult professionaalselt ja mugavalt võimaldada. Seda enam on rõõm kuulda klientidelt positiivset tagasisidet, sest see tähendab, et oleme õigel teel.
Aitäh, Heidy!
Loe lähemalt: Ribakardinate tooteleht
Tagasi