Sulge

Otsi kodulehelt

Uus hingamine: kas oled märganud meie uut logo ja salongikujundust?

  • Meist
  • Uudised
  • Uus hingamine: kas oled märganud meie uut logo ja salongikujundust?

Kui oled viimasel ajal sattunud Tallinnas Pärnu maanteele Hallivanamehe kanti või Kadaka teele Selveri lähistele, siis märkasid ehk juba, et Avaekspertide salongi kaunistavad uued logod. Samuti on meie uus visuaalne identiteet kasutusel meie veebis ja sotsiaalmeedia kanalites ning hiljuti osalesime uues kuues ka kevadistel messidel: Tallinnas ehitusmessil Eesti Ehitab ja Tartus Maamessil.

Miks otsustasime kaubamärgi disaini muuta?

Olles meie klientidele kvaliteetseid sisustuslahendusi pakkunud juba üle 30 aasta ning sama logo ja kujundusi kasutanud algusaegadest peale, tundsime, et vajame uuendust. Meie tooted on pidevalt ajaga kaasas käinud, mistõttu on meie kliendid saanud endale soovi korral alati valida kõige uuemaid ja moodsamaid kangaid ja tehnoloogiaid. Sama uuendusmeelsust soovisime väljendada ka visuaalses identiteedis.

Nii otsustasime, et võtame appi meie turunduspartneri, digiagentuuri Hundred, ning töötame üheskoos välja täiesti uue logo ja stiili, aga ka slogani. Nüüdseks on töö viljad nautimiseks valmis, nii meile kui ka meie klientidele.

Mis muutus?

Võtsime eesmärgiks luua visuaalse identiteedi, mis väljendaks meie tugevusi: kvaliteeti, kaasaegsust, professionaalsust, paindlikkust ja põhjalikke kogemusi. Nii jõudsime elegantse moodsa värvipaletini, kus must on kõrvuti pastelsete beežide toonidega ning nendele lisavad mängulisust helehallikas taevasinine ja erksam laimiroheline aktsentvärv.

Slogani loomisel lähtusime mõttest, et meie tooted pakuvad klientidele nii stiili kui ka praktilisuse poolest väga palju võimalusi, ka selliseid, mille peale esialgu ehk ise ei tulekski: täiustada sisekujundust, lisada mugavust, reguleerida sise- ja väliruumides valgust, privaatsust ja temperatuuri, parandada turvalisust jne. Kombineerides seda võimalusterohkust, Avaekspertide nime ja peamist objekti, mille jaoks tooteid pakume, sai meie uueks hüüdlauseks „Ava aken võimalustele“.

Logo jaoks valisime välja ringi motiivi, mis sümboliseerib päikest. Sellest pool on meenutab tekstiilkardinat, teine aga avanevaid ribakardinaid, mis koos moodustavad meeldiva tasakaalu avatuse ja privaatsuse vahel.

Kas uus kujundus mõjutab ka tootevalikut ja toodete kvaliteeti?

Nagu juba mainitud, oleme oma toodetega püüdnud alati tagada, et iga klient oma eripäraste soovidega leiaks meilt endale sobiva lahenduse, olgu siis tegu traditsioonilisi kardinaid hindava inimesega või põhimõttekindlalt viimase aja trende järgiva kliendiga. Seega on meie tootevalik eri klientide soove silmas pidades pidevalt muutunud.

Meie põhiväärtused on aga jäävad: keskendume ikka kvaliteedile, kliendi soovidele ja mitmekülgsetele toodetele. Nii võib igaüks meie poole pöördudes olla kindel, et leiab siit ideaalselt istuvad aknakatted mis tahes tuppa, kööki, koduspaasse või -kontorisse, aga ka ettevõtte esindusse, restorani-kohvikusse või isegi laevakajutitesse. Samuti aitame välikardinatega kaunistada ja kaitsta hoonete fassaade, loome markiiside ja pergolatega luksuslikke lõõgastumisalasid välihooaja nautimiseks, pakume koduautomaatika abil klientidele lisamugavusi, kaitseme kodusid tüütute putukate eest jpm.

Loodame, et meie ettevõtte uus visuaalne identiteet läheb meie klientidele korda, et see tekitab koos meie toodete tuntud kvaliteediga inimestes positiivseid emotsioone ja usaldust ning jääb kireval ja konkurentsitihedal aknakatete turul silma.

Tule ja vaata meie uus stiil ise üle! Ootame Sind meie Tallinna salongides Pärnu mnt 139a ja Kadaka tee 133. Samuti soovitame Sul silma peal hoida meie sotsiaalmeedia kanalitel, et saaksid inspiratsiooni ammutada ja end uute lahendustega kursis hoida:

Tagasi
Sulge

Tootevalik

Ei leia sobivat toodet või soovid lisainfot?

Küsi pakkumist