Otsi
Sulge

Otsi kodulehelt

Life hack: pimendav ruloo parendab Sinu une kvaliteeti

pimendav rulooSuvised pikad valged ööd stimuleerivad vaieldamatult inimlikku lõbujanu ja sotsiaalset elu, kuid need ei ole kõige paremad meie une kvaliteedile. Inimorganismi sisemine kell töötab päikesetõusust loojanguni. Suveperioodil läheb see veidi sassi ning optimaalseks päevaseks toimimiseks vajalikke (ca 6-9, see on väga individuaalne) tunde võib olla palju keerulisem täis magada, kui sügistalvisel ajal. Üks väga nutikas lahendus on pimendav ruloo, mis parendab Sinu une kvaliteeti märkimisväärselt. Sa oled ärgates puhanum ja energilisem, ka Sinu mõtted on positiivsemad.

Pimendav ruloo loob õige keskkonna  

Asja tuum peitub selles, et pimendav ruloo aitab luua loomuliku unekeskkonna, ja seda hoolimata sellest, mis parasjagu õues toimub. Antud keskkond on üsna valguskindel, kuhu ei paista liigset valgust.

Mida see täpsemalt tähendab? Melatoniini, mida kutsutakse ka unehormooniks, toodab aju vaid siis, kui meid ümbritsev keskkond on pime. Melatoniin alandab vererõhku, glükoositaset ja kehatemperatuuri, et me saaksime paremini uinuda. Siililegi selge on see, et kui väljas on valge, siis need protsessid ei toimi. Aju ei saa õigeid sõnumeid. Seega ‒ tuleb magamiseks soodne keskkond ise luua.
pimendav ruloo

Kellele on pimendav ruloo hea?

  • Rahutud magajad ning insomnikud;
  • Inimesed, kes töötavad vahetustes ning magavad tihti päevasel ajal;
  • Lapsed, kes magavad päevaund;
  • Inimesed, kes ei talu väga hästi liigset linnavalgustust.

Mida Sa saad veel teha, et une kvaliteet oleks parim?

  1. Eemalda kõik nutiseadmed oma magamistoast. Püüa vähemalt tund aega enne magama minekut elektroonilisi vidinaid üldse mitte kasutada. Siia alla käib ka “vana hea” telekas. Miks? Sest LED sinivalgus, mida seadmed levitavad, on kahjulik melatoniini tootmisele. Räägi hoopis kaaslasega juttu, loe head raamatut või mõtle eelnenud päeva sündmustele.
  2. Ole pro-aktiivne. Enne magama minemist muuda lampide valgus sumedamaks. Paigalda voodi kõrval olevatesse lampidesse madalama võimsusega pirnid.
  3. Muuda oma magamistuba pühakojaks. Sulge õhtuti magamistoa uks, et teistest tubadest tulenev valgus ja müra Sinu und kuidagimoodi ei häiriks.

Loe ka seda, miks rulood üldiselt hea valik on ning, kuidas ruloosid kõige parem puhastada.

Kui Sul on soov oma une kvaliteet kontrolli alla võtta, siis võta meiega ühendust!

Tagasi
Sulge

Tootevalik

Ei leia sobivat toodet või soovid lisainfot?

Küsi pakkumist